2013 m. vasario 15 d., penktadienis

Lazanija

Šiandien sumąsčiau, kad pribrendo reikalas imti ir pirmą kartą išsikepti lazaniją :) 
Esu valgiusi kavinėje porą kartų, bet skaniausiai ją gamina mano sesė :) Ir kas man labiausiai patinka, kad jos lazanija gana greitai pagaminama, nėra riebi ir sunki, todėl pasikonsultavau su ja ir kibau į darbą :)



Lazanijai iškepti man prireikė (4 porcijos):

450 g kiaulienos faršo
1 morkos
1 svogūno
didelio indelio konservuotų pomidorų (850 ml)
200 ml virinto vandens
350 g sūrio
250 g lazanijos lakštų
druskos, pipirų, prieskonių (aš naudojau Santa Marija aštrius mėsos prieskonius ir Viduržemio jūros prieskonius)
2 šaukštų kečupo

Pagaminti tikrai neužtrunka:
Faršą pakepiname keptuvėje su šlakeliu alyvuogių aliejaus. Per tą laiką sutarkuojame morką ir susmulkiname svogūną. Kai mėsa apkepa ir pabąla sudedame daržoves, suberiame visus prieskonius ir dar viską apkepiname.
Visą masę suverčiame į didelį puodą, supilame pomidorus (prieš tai juos šiek tiek patriname), kečupą, įpilame vandens ir viską kaitiname iki užvirimo. 
Sūrį sutarkuojame.

Beliko susluoksniuoti lazaniją:
Skardą šiek tiek patepame aliejumi, dedame sluoksnį makaronų, ant viršaus mėsos ir daržovių sluoksnį, užberiame sūrio. Taip susluoksniuojame visus makaronus, viršutinį sluoksnį paliekame mėsos ir sūrio, makaronų nebededame.
Skardą uždengiame folija ir kepame apie 30 min 200 laipsnių orkaitėje.



P.s. man sūrio šiek tiek pritrūko, jei užbersite jo ant viršutinio sluoksnio daugiau - likus 10 min iki kepimo pabaigos foliją nuimkite, kad sūris apskrustų.

Tikras apsivalgymas :)

Ačiū, sesiuk! ;)))




2 komentarai:

  1. Atrodo įspūdingai skaniai ir lengvai gaminama, būtinai išbandysim :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Viduržiemio jūra. Hehe. :))

    AtsakytiPanaikinti