2013 m. gegužės 9 d., ketvirtadienis

Žemaičių blynai

Žemaičių blynai yra vienas iš mano mėgstamiausių patiekalų ir žinoma skaniausiai juos gamina mano mama :) Tačiau šiandien aš jų taip užsimaniau, kad pasiryžau pagaminti pati :) Labai džiaugiuosi, kad pirmas blynas nebuvo prisvilęs, taigi su vyru labai skaniai ir sočiai papietavome :)



4 gigantiškiems blynams reikės:

8 vidutinio dydžio bulvių
5 v.š. krakmolo
1 kiaušinio
druskos

Įdarui:
~200 g kiaulienos (aš naudonau sprandinę)
1 nedidelio svogūno
druskos, pipirų

Pirmiausia aš užstačiau virtį mėsytę - kad būtų greičiau susmukinau ją gana mažais gabaliukais.
Tada nuskutau bulves ir jas taip pat užkaičiau.
Per tą laiką susmulkinau svogūną ir apkepinau aliejuje.

Kai mėsa išvirė, ją susmulkinau su blenderiu (galima sumalti), sudėjau svogūną, įberiau druskos bei pipirų ir viską išmaišiau.

Išvirusias bulves nukošiau ir sutryniau. Palikau šiek tiek pravėsti. Tada įmušiau kiaušinį, subėriau krakmolą bei druską ir viską gerai išmaišiau. Tešla gaunasi lipni.

Vis pavilgydama rankas vandenyje iš bulvių masės suformavau rutuliuką, padariau duobutę, į kurią įdėjau 2 šaukštus įdaro ir suformavau didelį blyną (panašiai gaminam cepelinus).

Žemaitukus kepiau įkaitintoje keptuvėje su aliejumi iš abiejų pusių, kol blynų šonai gražiai apskrudo.

Valgėm su grietine :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą