2018 m. kovo 16 d., penktadienis

Trupininis pyrags su miusli dribsniais ir uogiene


      Jau kaip seniai bekepiau pyragą.. Laukiausi sveikos mitybos rėžimo, tai mano vyrija liko šiek tiek nuskriausta skanėstų atžvilgiu:) Su dičiu pora kartų kepėm keksiukų ir viskas :) Taigi išlaikyto iššūkio proga ir norėdama palepinti save ir maniškius - iškepiau didžiulį pyragą - saldų, su lengvu traškesiu :) Po 2 dienų teliko 2 gabalėliai ir tikrai ne aš visą jį sušveičiau :D



Dideliai skardai reikės:

400 g miltų
~100 g miusli dribsnių (aš naudojau šokoladinius ir su šokolado gabaliukais iš Lidl)
150 g cukraus
1 a.š. su kaupeliu kepimo miltelių
žiupsnelio druskos
150 g kepinių margarino
50 g grietinės 
2 kiaušinių M
500 ml stiklainio uogienės (aš naudojau obuolienę)

Gamyba tokia: į didelį dubenį suberiu visus sausus ingridientus ir išmaišau. Tada ant viršaus supjaustau kepinių margariną ir viską gerai sutrinu šakute - gaunasi smulkučiai birūs trupinėliai. Įmušu kiaušinius, dedu grietinę ir vėl su šakute viską trinu iki drėgnų ir stambių trupinių. Smulkių trupinyčių taip pat lieka - viskas gerai :)

Skardą iškloju kepimo popieriumi ir beriu pusę trupinių masės, išlyginu ir į didesnius tarpus su šaukštu priberiu smulkių trupinėlių, kone miltų. Tada ant viršaus gausiai krečiu uogienės, pralyginu ir vėl suberiu trupinius - išsklaidau juos tolygiai ir tarpus užpildau smulkesniais trupinėliais.

Pyragą uždengiu folija ir kepu 180 laipsnių orkaitėje 40 minučių. Tada foliją nudengiu ir įjungus vėjelį pakepu dar 10 min. Man tokiu būdu kepant pyragas neišdžiūna, viduje būna drėgnas, persigėręs, o viršus lengvai traškus.


Pyragą ištraukiu, uždengiu rankšluosiu ir leidžiu jam pilnai atvėsti kambario temperatūroje.

Nuostabus kepinys! Man labai patinka miusli dribsnių priduodamas traškumas, vos vos tik ant liežuvio galiuko pajaučiamas šokolado skonis, o už viską pavergia mano mėgstamiausia obuolių uogienė už kurią esu dėkinga savo auksinių rankų mamai :)

Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą