2018 m. kovo 15 d., ketvirtadienis

21 dienos iššūkis - PABAIGA


      Pabaiga.. Visada šiek tiek liūdna, tačiau kaip sakoma - kiekviena pabaiga yra kažko naujo pradžia :) 

Praėjo 21 diena mano sveikos mitybos - man tai ir labai daug ir mažai... Daug, nes niekada negalėjau įsivaizduoti, kad galiu gyventi be saldumynų, miltinių ar bulvinių patiekalų. Arba kad galėsiu laikytis rėžimo net savaitgalį ar per draugų susitikimus, kai tiek daug skanių ir nuodėmingų užkandžių būna :) O kartu tai mažai - jei ir vėl grįšiu prie senų mitybos įpročių, tai nepastebėsiu, kaip tos 21 dienos kaip nebūta :) Bet tikiu ir žianu - kad to nebus :)

Štai taip atrodo mano 21 dienos "paveikslas" :) Tos spalvos!


         Šiandien pasisvėriau ir nei kiek nenustebau - svoris toks pats, tačiau per 3 savaites numečiau 2 kg ir manau tai padariau sveikai, natūraliai, be didelių kančių, o tas labiausiai džiugina :) Taip pat pasimatavau apimtis - ir vuolia - po kelis centimetrus nuo liemens bei klubų pamečiau - tas džiugina  dar labiau :) 
Nors neatrodau labai pasikeitusi, tačiau pati jaučiuosi daug geriau - lengvesnė, energingesnė ir labai motyvuota tęsti sveiką ir subalansuotą mitybą toliau :) Juk ne skaičiuose esmė - esmė, kaip aš jaučiuosi, kokia mano vidinė būsena ir nuotaika :) O ji puiki!!! :)

Planuoju ne taip griežtai viską kontroliuoti - sverti maistą ar valgyti tik konkrečiomis valandomis, bet visame kame išlaikyti balansą - kuo daugiau šviežio, sveiko maisto ir tik retkarčiais mažų malonumų :) Nes kai jie reti - tai tik dar malonesni :)

Džiaugiuosi, kad pavasarį pasitinku pakilia nuotaika ir savijauta :) Galvojau jau šiandien sau leisiu viską viską, tačiau ryte suvalgiau varškės su pasukomis ir bananu, pietums išsikepiau omletą, na ir pagaliau suvalgiau pyrago su kava :) Kaip keista buvo pajausti tokį intensyvų saldumą - visgi organizmas gerokai atprato nuo cukraus, tačiau buvo labai skanu :) Bet antro gabalėlio visai nesinori - o čia man yra WAU :) Nustebinau pačią save :)



Taip pat man labai patiko visas šias dienas rašyti šį dienoraštį - taip buvo tiesiog daug įdomiau ir lengviau kontroliuoti save ir nepaslysti :)

O dabar laukiu, ko išdžius balos ir pradėsiu vėl bėgioti!!! Pavasari - ateini čia! :D


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą