2018 m. kovo 9 d., penktadienis

21 dienos iššūkis - 15 diena


       Lygiai 2 savaitės, kai laikausi savo sveikos gyvensenos principų :) Niekaip, na niekaip iki šiol negaliu patikėti, kaip lengvai man sekasi, kad nebūna ypatingai sunkių silpnumo akimirkų :) Neatsistebiu, kaip sveikas, grynas maistas ir reguliarus maitinimasis mane taip pakrauna- energijos pilna, žieminio apsnūdimo neliko ir svarbiausia - netraukia saldumynai! Šiandien kepiau šeimai keksiukų - tokių purių, gardžių, šokoladinių - ir nei kąsnelio neparagavau :)

Taip pat šiandien pasisvėriau ir griūk iš juoko - tik -200 gramų! :DDD Iš pradžių nemaloniai nustebau, bet poto pagalvojau, juk ne dietos laikausi ir pagrindinis mano tikslas nėra tik numesti svorio :) O daug daugiau :) Sveiki mitybos įpročiai visam gyvenimui - va, ko aš noriu :)

Tačiau šiandien ypatinga pavasario diena - Kovo 8-oji - moters diena :) Ta proga leidau sau kelias nuodėmes.. Juk aš tik žmogus :)))

Taigi ketvirtadienio meniu:



Pusryčiai: varškė su pasukomis, miusli dribsniai, bananas

Pietūs 1: salotos iš iceberg salotos, vištienos ir džiovintų vaisių

Pietūs 2: vištiena, ryžiai, agurkas, pomidoras, alyvuogės

Taip gavosi, kad šiandien savo plano nesilaikiau... Su mažiuku svečiavomės pas draugę, tai vietoj įprastų lauktuvių - pyrago - nusivežiau labai gardžių salotų :) Čuia jau save galiu pagirti :)

Na o vakare su vyru keliavome į koncertą ir vietoj pietų bei vakarienės buvo 2 puodeliai kavos ir taurė šampano :) ta Kovo 8oji man sumaišė planus, na bet čia išimtis iš taisyklės :)

Su ta moterų diena!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą