2018 m. kovo 12 d., pirmadienis

21 dienos iššūkis - 18 diena


        Šiandien man tooookia nostalgiška diena.. Ir nuotaika ne pati geriausia - atsibodo ta niūruma už lango ir ūpo niekam nėra.. O su tokia nuotaika  išlenda seni įpročiai ir įgeidžiai - daug skanaus maisto, saldumynų ir į lovą filmo žiūrėt.. Taigi šiandien labai teko su savimi pakovoti ir nepasiduoti savo norams. Tai kentėjau ir aš ir šeima su pikta ir niurzgančia mama ir žmona :) 
Na bet labai tikiu, kad ryt išaus nauja diena ir mano motyvacija bei ūpas grįš su kaupu :)



Pusryčiai: miško uogų skonio pasukos, miusli dribsniai, bananas ir kava su pienu

Pietūs 1: salotos: salotų mišinys, sultenės, burokėlis, varškės sūris, riešutai, apelsinų užpilas

Pietūs 2: avinžirnių maltinukas, saldžioji bulvė, pomidorų ir alyvuogių salotos

Pietūs 3: obuolys

Vakarienė: salotos: iceberg salota, agurkas, pomidoras, salieras, obuolys, vištiena

Diena, kai viskas erzina:
* pusryčių miusli su šokolado gabaliukais - tai nebegalėsiu didžiuotis, kad ištvėriau be kruopelytės saldumyno! :)
* Kovo 11-osios proga su šeima buvome minėjime ir tuo pačiu nusprendėme pavalgyti kavinėje - salotų aprašymas labai patiko ir vaizdas sužavėjo, o va skonis deja nuvylė.. O gal kaltas buvo vyras šalia šveičiantis burgerį su bulvytėmis? :)
* Nei žuvies, nei mėsos kažkodėl nesinorėjo, tai išsisukti padėjo avinžirnių maltinukas, salotos ir mano meilė obuolys - o bet tačiau - kaip aš norėjau sukirsti kalną karštų sumuštinių ir pyrago gabalą!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą