2014 m. kovo 17 d., pirmadienis

Švelni naminė varškytė

Mano sūnelis labai mėgsta "Pasukų" varškytę, o aš seniai girdėjau, kad iš šaldyto kefyro galima pasigaminti kažką labai panašaus į švelnią rokitą, taigi nusprendžiau pamėginti ir labai nustebau, kad viskas taip paprasta :)
 
Jums reikės:
1 l kefyro :D Tinka pats paprasčiausias, pigiausias kefyras.
 
Aš perku maišelyje, nes patogiau užšalusį išimti. Taigi kefyro maišelį įdedame į kamerą ir paliekame per naktį, ryte išimame, dedame į merliuką ir į kiaurasamtį - per dieną kefyras atšyla, nuvarva pasukos, o merliuke lieka nuostabios konsistencijos varškė :)
p.s. iš 1 l kefyro man gaunasi 250 g varškės :)
 
 
 
O toliau mėgstamiausias sūnelio ir mano varškės receptas :)
 
Modesto varškytei reikės:
 
100 g varškės
1 banano
4 v.š. mėgstamų uogų (aš naudojau šaldytas mėlynes)
 
Bananą susmulkinam, jį ir mėlynes dedam į varškę, viską gerai išsukam ir skanaujam :)
 
 
 
Mano mėgstamiausiai varškės užtepėlei reikės:
 
150 g varškės
6 vnt saulėje džiovintų pomidorų aliejuje (+ šiek tiek to pačio aliejaus)
druskos, pipirų, džiovinto baziliko
 
Pomidorus susmulkiname, dedame į varškę, įpilame aliejaus, suberiame druską, pipirus, baziliką bei viską gerai išmaišome.
Valgome su grūdėtos duonos riekele - labai skanūs pusryčiai arba užkandis :)
p.s. labai tinka įdėti krapų ar išspausti česnako skiltelę, jei norisi aštrumo. Žodžiu čia jau fantazija neribota :)
 
 
 
 
p.s.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą